דק סינטטי

אוהבים דק עץ במראה חמים וטבעי בגינה או במרפסת? רוצים דק שאינו דורש השקעת זמן ומשאבים כספיים רבים בתחזוקה? דק סינטטי דמוי עץ הוא הפתרון החסכוני והאקולוגי המושלם עבורכם. המראה יהיה זהה לדק עץ טבעי לכל דבר, עד כדי כך שקשה יהיה להבחין ביניהם, אך העמידות גבוהה בהרבה, המראה יישמר לאורך שנים רבות וזאת, מבלי שתצטרכו להקדיש מאמצים וכסף לתחזוקה. היכנסו עכשיו לקטלוג המוצלם של אלפא פרקטים, ובחרו את דגם הדק הסינטטי המועדף עליכם.

הטיפול הדרוש לאריכות ימים

כאמור – דק סינטטי איכותי דמוי עץ טבעי אינו דורש תחזוקה כלשהי! הדק מגיע עם אחריות ל-25 שנה, ושומר על מראהו הנפלא והמקורי לאורך זמן רב, מבלי צורך בצביעה או שימון. לפיכך, כל שנדרש הוא רק ניקוי קל ופשוט מפעם לפעם, וגם זה לא הכרחי, אלא רק אופציונלי.

יתרונותיו של דק סינטטי דמוי עץ

דק סינטטי דמוי עץ, מהווה בחירה חכמה ומושכלת לחיפוי מעולה, עמיד ואיכותי במיוחד. להלן מספר עקרונות מהותיים הטמונים בדק הסינטטי דמוי העץ:

  • עמידות מושלמת: בשונה מעץ טבעי, הדק הסינטטי דמוי עץ עמיד לרטיבות, אינו סופח לחות, לא נתון לפגיעת טרמיטים, בקטריות, עובש ומזיקים, ואינו נפגע בשינויי טמפרטורות.
  • אינו דורש תחזוקה: את דק העץ הסינטטי אין כל צורך לשמן או לצבוע, והוא אינו דורש תחזקוה כלשהי, אלא שומר על מראהו הטבעי והנפלא ללא כל טיפול.
  • אקולוגי: דק סינטטי דמוי עץ מיוצר מחומרים ממוחזרים וסינטטיים בטכנולוגיה ירוקה, ואיננו מצריך כריתת יערות או עצים טבעיים.
  • שומר על מראהו המרהיב לאורך זמן: בשונה מדק עץ טבעי, שמתיישן ומאפיר עם הזמן, ם תחת טיפולים תכופים, דק סינטטי דמוי עץ שומר על מראהו המקורי והנפלא לאורך שנים רבות, בלי כל שינויים שהם.
  • מראה יוקרתי וזהה לעץ טבעי: לדק הסינטטי מראה זהה ממש לעץ טבעי, עד כדי כך שקשה להבחין ביניהם, והוא מקנה אווירה יוקרתית וחמימה בכל מקום בו הוא משולב.
אהבתם? רוצים כזה אצלכם בבית? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית