שטיחים מקיר לקיר

שטיחים מקיר לקיר הופכים את המרחב הביתי שלכם לאינטימי, רך, חמים ומפנק הרבה יותר. עבור ההורים לילדים קטנים מדובר גם ביתרון בטיחותי של ממש, היות ונפילה על שטיח רך כואבת ומסוכנת הרבה פחות מאשר על רצפה קשה וקרה. אך ככלל לכולנו נעים יותר לדרוך, לשבת ואף לשכב סתם כך, על שטיח רך ומפנק, המכסה את כל שטח הרצפה.  רגע לפני שאתם בוחרים את השטיחים מקיר לקיר שיהפכו את ביתכם לחמים ומפנק מתמיד – קבלו מספר טיפים המתבססים על הניסיון והידע המקצועיים שלנו.

מה צריך לדעת לפני רכישת שטיח מקיר לקיר

חשוב שתדעו, כי את השטיחים מקיר לקיר ניתן לחלק על פי חומרי הגלם, לטבעיים וסינטטיים. שטיחים סינטטיים עמידים יותר בפני נוזלים וקלים יותר בכל הנוגע להסרה כתמים, ואילו השטיחים הטבעיים מעניקים בידוד טוב יותר מבחינת תרמית ואקוסטית.  מעבר לכך, צפיפות הסיבים היא הקובעת את איכותו של כל שטיח, וחשוב לציין שבכל מקרה מדובר בחיפוי המעניק דרגת שחיקה נמוכה יותר ביחס לריצוף רגיל.

הבדל נוסף בין שטיחים שונים מקיר לקיר נוגע לצורת הסיבים שלהם: זקופים או לולאות. יש לציין, שסיבים דמויי לולאות ייתנו תחושת מגע רך ונעים יותר תחת כפות הרגליים. בנוסף, על מנת להבטיח רכות מלאה, חשוב לרפד את המשטח שעליו ייושם השטיח מקיר לקיר בשכבת ספוג איכותית המיועדת לכך. חשוב להתייחס בעת רכישת השטיח לשימוש החרדים בהם הוא יותקן. כך למשל, במידה ואתם רוכשים שטיח מקיר לקיר לחדרי ילדים, מוטב לכם לבחור דגם בעל סיבים קצרים, הקלים יותר לניקוי וצוברים פחות אבק וכתמים. בהקשר זה, יש לציין כי הסרה מידית של כל כתם עם היווצרותו, מבטיחה לכם הנאה לאורך שנים מהמוצר. למרות זאת, אחת לשנה לפחות, יש להזמין חברה מקצועית לניקוי יסודי של כל השטיחים מקיר לקיר בביתכם.

אהבתם? רוצים כזה אצלכם בבית? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית