חידוש פרקטים

חידוש וליטוש פרקטים עם חברת אלפא פרקטים

במהלך הזמן והשנים הפרקטים לא נשארים אותו דבר, ויתכן שצריך לעשות ליטוש או חידוש לפרקט. אנו בחברת אלפא פרטים נבצע עבורכם חידוש לפרקט עץ באופן מיטבי, אשר יבטיח לכם רצפה מחודשת במראה נפלא, ובית נקי משאריות אבק ונסורת. אחד היתרונות המשמעותיים של פרקט עץ מלא, טמון באפשרות לחדשו בעת הצורך, וליהנות מרצפה במראה חדש ונפלא, ממש כמו ביום הראשון להתקנתה.

על מנת ליהנות מתוצאות מיטביות של חידוש פרקט עץ, מבלי לסבול מאבק רב בכל הבית או חלילה להסתכן בגרימת נזק לרצפה. חשוב להיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, ולוודא שהם מצוידים במכשור מתאים ומתקדם.

מתלבטים? מוזמנים לקבל ייעוץ ללא עלות ונחליט יחד מה הכי טוב בשבילך
זמינים במספר >
077-8053750

איך מחדשים את פרקט?

לפני הכל, נתחיל מבדיקת הרצפה, זיהוי של סוג העץ, ועובי השכבה אשר יש ללטש על מנת לחדשו. בנוסף, נבדוק את וותק הפרקט, מצבו הכללי, נאתר לוחות רופפים אם ישנם, כמו גם רטיבות או פגמים נוספים.

במידה ונמצאו פגמים, נדאג לחזק את הלוחות הרופפים ולהדביקם באופן מקצועי, וכן להחליף קורות שניזוקו, בהתאמה מלאה לסוג העץ הנדרש. בשלב הבא, ייערך הליטוש, אשר יחל מהסרה מלאה של שכבת השמן או הלכה אשר מצפה את העץ.

וממשיך בליטוש מקצועי באמצעות מכונה מתקדמת ואיכותית, אשר שואבת ומסלקת באופן מושלם כל אבק או נסורת שנוצרים בתהליך. חוזרים על תהליך הליטוש עוד מספר פעמים, בהתאם לנחוץ לפי גיל הרצפה ומצבה, באופן גס יותר בהתחלה ועדין לקראת הסוף.

עד שמגיעים לתוצאה חלקה ונקייה לחלוטין. לבסוף, מורחים על גבי הרצפה המלוטשת והמתוקנת חומרי הגנה ייעודיים במספר שכבות, כמו לכה או שמן לעץ, עד להגעה לתוצאה הרצויה, במראה ובמידת הברק המבוקשים.

לוח הזמנים המדויק לביצוע העבודה, משתנה בהתאם לשטח המבוקש, מצב הרצפה וסוג העץ.

לקבלת הצעת מחיר התקשרו אלינו > 077-9979535

סוגי פרקטים לחידוש

  • חידוש פרקט עץ
  • חידוש פרקט גושני
  • חידוש פרקט תלת שכבתי
  • חידוש פרקט למינציה

במקרים מסויימים אפשר לנקות את הפרקט על ידי פוליש כמו בחידוש פרקט למינציה, אבל אם מצב לא מאפשר לבצע ניקוי פוליש, אנו ממליצים לעשות ליטוש לפרקטים.  הליטוש מאפשר להגיע לשכבה הפנימית של העץ החשופה ולמרוח עליה שכבת גימור חדשה עם לכה או שמן או שניהם.

לקבלת הצעת מחיר התקשרו אלינו > 077-8053750

חידוש פרקטים

חידוש פרקטים

חידוש וליטוש פרקטים

כול אחד מסוגי הפרקט השונים דורש טכניקות שונות של חידוש. כך תדעו מתי יש לחדש כול אחד מסוגי הפרקט הנפוצים:

חידוש פרקט עץ

אם יש בביתכם פרקט עץ תלת־שכבתי ישן, עשויים להופיע סימנים של התיישנות, הכוללים דהייה של הצבע או בלאי בשטח הפנים כמו שריטות. במקרה שכזה ידרש חידוש פרקט עץ בהתאם לסוג הבלאי. הודות לחומר הטבעי שממנו עשויה הרצפה.

חידוש פרקט עץ תלת שכבתי

ניתן לבצע חידוש פרקט תלת שכבתי באמצעות ליטוש הפגמים לחשיפת עץ בריא וזוהר הנמצא תחתיו. ישנם מקרים של בלאי מתקדם יותר הדורשים החלפה של חלק מהפרקט הקיים.

חידוש פרקט גושני

אם יש בביתכם פרקט גושני העשוי מלוחות עץ טבעיים, עשוי להופיע בלאי דומה מאוד לפרקט הרב־שכבתי. לכן, גם כאן חידוש פרקט גושני ידרוש ליטוש של הפגמים, החלפת החלקים הפגומים שהליטוש אינו יכול לתקנם ובסיום, קרצוף וניקוי בחומר המתאים למראה נוצץ כמו חדש.

חידוש פרקט למינציה

סוג נוסף של פרקט נפוץ הוא פרקט הלמינציה הזוכה לפופולריות רבה. פרקט זה עשוי למעשה משבבי עץ דחוס, אשר מעליו מודבק נייר למינציה שעליו מודפסת דוגמת העץ. אומנם סוג זה של פרקט נחשב לעמיד יותר מפרקט העץ הטבעי, אך גם כאן לאורך השנים עשוי להיווצר בלאי. בשל טבעו חידוש פרקט למינציה יעשה בצורה שונה מסוגי הפרקט הטבעיים.

לעומת פרקט העץ, את לוחות הלמינציה לא ניתן לצבוע מחדש או ללטש, שכן אין מדובר בחומר טבעי. דרך החידוש הנכונה תיעשה באמצעות ניקוי עמוק ביותר באמצעות חומרי ניקוי מיוחדים, המיועדים לחומר זה בלבד. בסיום הניקוי היסודי יש למרוח פוליש מיוחד, שיאטום את הלוחות מחדש ויעניק להם מראה מבריק.

אנו מתמחים בחידוש כול סוגי הפרקט הללו ובמציאת הפגמים שאותם יש לתקן. אנו שמחים להעניק ללקוחותינו שירות מסור, קפדני ואדיב, כדי להביא את התוצאות הטובות ביותר. פרקט מחודש צריך להיראות כמו חדש בסיום העבודה, כאילו התקנתם אותו בביתכם ממש עכשיו. אנשי המקצוע המיומנים שלנו יחסכו לכם עבודה קשה ויעזרו במניעת גרימת נזקים מיותרים לרצפה בבית. אנו מזמינים אתכם ליהנות משירותי חידוש הפרקטים שלנו, כדי שביתכם יקבל מראה רענן ומחודש לחלוטין.

חשוב להיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, ולוודא שהם מצוידים במכשור מתאים ומתקדם.

באלפא פרקטים יבצעו עבורכם חידוש לפרקט עץ באופן מיטבי, אשר יבטיח לכם רצפה מחודשת במראה נפלא, ובית נקי משאריות אבק ונסורת.

מעוניינים לעשות חידוש או ליטוש פרקטים? התקשרו אלינו או השאירו פרטים והצוות המקצועי שלנו יתנו לכם הצעת מחיר ללא עלות. זמינים במספר > 077-80537505