דק מודולרי

דקים מודולריים מהווים את המילה החמה בתחום חיפויי החוץ, ולא בכדי. הדק המודולרי מורכב מאריחים נפרדים המחוברים יחדיו למשטח אחיד המהווה כעין התקן בפני עצמו,  והנו מרהיב ביופיו. מתחת לקורות העץ הטבעי או הסינטטי של אריחי הדק המודולרי, מונחת תשתית חזקה במיוחד, המבטיחה את עמידותו לאורך שנים רבות. האריחים השונים נבדלים זה מזה במידותיהם וכן באופן הנחת לוחות הדק על גביהם. היכנסו עכשיו לקטלוג המצולם של אלפא פרקטים, ובחרו את הדק המודולארי המושלם והקולע ביותר לטעמכם.

הטיפול הדרוש לאריכות ימים

תחזוקתם של אריחי הדק המודולארי זהה, הלכה למעשה לזו הנדרשת לכל עץ טבעי. אחת לתקופה, לרוב בכל שנה, יש צורך לשמן את קורות העץ בשמן ייעודי למטרה זו. במידה ומצב העץ מצריך זאת, ניתן גם לנקותו ולהסיר את הכתמים שהצטברו באמצעות חומרים מתאימים, ובמידה ונדרש חידוש של ממש קיימת אפשרות לשייף את השכבה העליונה, ואחר כך לשמן את שכבת העץ החדשה שנחשפה תחתיה.

יתרונותיו של דק מודולארי למרפסת

דק מודולארי הנו בחירה מושכלת וחכמה לחיפוי המרפסת, הגינה ואף לבית. להלן מספר עקרונות משמעותיים הטמונים בדק המודולארי:

  • מראה מסוגנן ויוקרתי: לדק המודולארי מראה מסוגנן, המקרין יוקרה ואקסקלוסיביות, ומשדרג את האווירה והרושם המתקבל בכל מקום בו הוא משולב.
  • קל להתקנה: אריחי הדק המודולאריים קלים מאוד להתקנה, מה שאומר שתהליך הבנייה יהיה קצר יותר ביחס לדק רגיל. ניתן בהחלט גם להשלימו בעצמכם, ולחסוך את דמי ההתקנה.
  • ניתן להתקנה במקומות עם "בעיית גובה": בשונה מאשר בדקים רגילים, בהם המרווח המינימאלי שדרוש עומד על 12-15 ס"מ, הרי שבדק מודולארי אפשר להסתפק ב- 2-4 ס"מ, מה שמאפשר להתקין אותו גם במקומות בהם קיימת בעיית גובה.
  • אינו מצריך ברגים: התקנת הדק המודולארי שאיננה מצריכה שימוש בברגים, מבטיחה מראה אחיד ונפלא, ומונעת פציעות כתוצאה מבליטות חדות.
  • ללא קידוחים וכלים: התקנת הדק המודולארי לא יוצרת לכלוך ואיננה מרעישה, מאחר והאריחים המודולאריים בנויים מראש. לפיכך, דקים מודולאריים אינם מצריכים עבודת בנייה, על כל המשתמע ממנה, על מנת להתקינם.
אהבתם? רוצים כזה אצלכם בבית? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית