פרקט עץ אלון בבית ובמשרד

הבחירה בפרקט עץ אלון מאפשרת שילוב של יופי וטקסטורה ברמה גבוהה בחלל החדר. בין אם מדובר בשילוב הפרקט בבית בכל חדריו או רק בחלק מהם ובין אם נרצה לשלב אותו בחלל בבית העסק שלנו ליצירת מראה יוקרתי יותר.

עמידות חזקה לאורך שנים

בשוק הפרקטים נחשב פרקט עץ אלון לפרקט בעל עמידות גבוהה וזאת למול העובדה שמדובר על פרקט שמקורו בעץ חזק ואמיד כפי שניכר אודותיו גם בטבע הישראלי. עצי האלון מהווים עצים יציבים ומהווים חלק בולט בנוף הארצישראלי של יערות רבים בטבע.

ביטוי לחוזקו של העץ ועמידותו הרבה, ניתנים להתרשמות משימושים אחרים הנעשים בו בתעשייה. שעץ האלון שימש לאורך שנים כבסיס לבנייה של ספינות וסירות, כחומר גלם לפיסול ובהכנת חביות ליישון יין. בעץ האלון יש חומר בשם טאנין. מדובר בחומר מר המגן עליו מפני אכילה של בעלי חיים שונים ובכך מאפשר את עמידתו הרבה בטבע ואף כפרקט בחללים פתוחים דוגמת גינות וחצרות.

 

פרקט עץ אלון

 

 

מהן האפשרויות המועדפות עליכם?

כדי פרקט אלון טבעי יעניק לחלל תחושה יוקרתית וייחודית של עץ טבעי הן בבית והן במשרד. פרקט עץ אלון מגיע בעצם כסדרה של לוחות מעץ מלא בעובי של 19 מ"מ. את הלוחות מחברים יחדיו בשיטת "שקע תקע" והם מונחים על תשתית של פלטות עץ סנדוויץ' או לוחות OSB (לוחות עץ מתועשים העשויים שבבי עץ).

אפשרות מועדפת נוספת היא בשילוב של פרקט עץ אלון תלת שכבתי. כאן יהיה מורכב הפרקט משלוש שכבות המודבקות יחדיו בהצלבה, כשהשכבה העליונה נראית טבעות " של עץ אלון טבעי כשטבעות אלו צבועות בגימור של שמן טבעי, צבע או לכה. עוביו של פרקט זה הוא כ-14 מ"מ כשהשכבות מתחת עשויות עץ לבן. שיטת שלושת השכבות מעניקה לפרקט זה עמידות חזקה ויציבה מפני עיוותים ובלאי מצטבר והוא נחשב המועדף בחללי עסקים ומשרדים, שם קיימת תעבורה רבה של אנשים לאורך מספר רב של שעות מידי יום.

פרקט עץ אלון – גם בגרסה בהירה

עבור מי שהמראה החם והכהה של פרקט עץ אלון מהווה אלמנט עיצובי אליו הוא פחות מתחבר, ניתן כיום ליהנות גם מאפשרות של פרקט אלון מולבן. פרקט מסוג זה עובר עיבוד ייחודי אשר מלבין את צבעו של הפרקט,  תוך כדי שמירה על סגנון של עץ עם אותם קווים וגימורים.

שימוש בפרקט אלון מולבן נעשה בחללים בהם העדפה היא להקנות לחלל מראה יוקרתי, נקי ומרווח יותר, לעומת פרקט עץ אלון טבעי המעניק מראה יותר ביתי וחמים. גם כאן ההתקנה של פרקט זה היא על בסיס של שתי שכבות או לחלופין שלוש שכבות. את פרקט האלון המולבן נפגוש לרוב בבתי עסק שונים דוגמת: מסעדות, מספרות, מכוני יופי, מרפאות ועוד.

פרקט עץ אלון

בואו תראו את המוצרים שלנו:

פרקט עץ.

פרקט למינציה.

פרקט איכותי.