חידוש פרקט וליטוש פרקט

אחד היתרונות המשמעותיים של פרקט עץ מלא, טמון באפשרות לחדשו בעת הצורך, וליהנות מרצפה במראה חדש ונפלא, ממש כמו ביום הראשון להתקנתה.

על מנת ליהנות מתוצאות מיטביות של חידוש פרקט עץ, מבלי לסבול מאבק רב בכל הבית או חלילה להסתכן בגרימת נזק לרצפה.

חשוב להיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, ולוודא שהם מצוידים במכשור מתאים ומתקדם.

באלפא פרקטים יבצעו עבורכם חידוש לפרקט עץ באופן מיטבי, אשר יבטיח לכם רצפה מחודשת במראה נפלא, ובית נקי משאריות אבק ונסורת.

איך מבצוע חידוש הפרקט

לפני הכל, נתחיל מבדיקת הרצפה, זיהוי של סוג העץ, ועובי השכבה אשר יש ללטש על מנת לחדשו. בנוסף, נבדוק את וותק הפרקט, מצבו הכללי, נאתר לוחות רופפים אם ישנם, כמו גם רטיבות או פגמים נוספים.

במידה ונמצאו פגמים, נדאג לחזק את הלוחות הרופפים ולהדביקם באופן מקצועי, וכן להחליף קורות שניזוקו, בהתאמה מלאה לסוג העץ הנדרש. בשלב הבא, ייערך הליטוש, אשר יחל מהסרה מלאה של שכבת השמן או הלכה אשר מצפה את העץ.

וממשיך בליטוש מקצועי באמצעות מכונה מתקדמת ואיכותית, אשר שואבת ומסלקת באופן מושלם כל אבק או נסורת שנוצרים בתהליך. חוזרים על תהליך הליטוש עוד מספר פעמים, בהתאם לנחוץ לפי גיל הרצפה ומצבה, באופן גס יותר בהתחלה ועדין לקראת הסוף.

עד שמגיעים לתוצאה חלקה ונקייה לחלוטין. לבסוף, מורחים על גבי הרצפה המלוטשת והמתוקנת חומרי הגנה ייעודיים במספר שכבות, כמו לכה או שמן לעץ, עד להגעה לתוצאה הרצויה, במראה ובמידת הברק המבוקשים.

לוח הזמנים המדויק לביצוע העבודה, משתנה בהתאם לשטח המבוקש, מצב הרצפה וסוג העץ.

 

אהבתם? רוצים כזה אצלכם בבית? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית